Hyundai bewaart i20 voor Parijs

In de aanloop naar de Mondial de l’Automobile in Parijs toont Hyundai de eerste beelden van de nieuwe i20. Deze B-segment auto die straks de handschoen opneemt tegen de nieuwe VW Polo en de al even nieuwe Opel Corsa is voor het Koreaanse merk een belangri

De i20 kwam in 2002 voor het eerst op de markt en sindsdien werden er ruim 1 miljoen exemplaren van verkocht. Met de nieuwe versie wil Hyundai, net als met zijn andere modellen, hogerop. Om dat te realiseren, komt er een aantrekkelijk jasje, een ruim interieur en vooral veel technologie aan een realistisch tarief. De tijd dat Hyundai’s ‘goedkoop’ waren, is voorbij. In de plaats komt een comfortabel product dat keurig wordt afgewerkt en op eenvoudig verzoek wordt geleverd met extra’s die tot voor kort slechts bij premiummerken te vinden waren. Hierbij denken we aan ledverlichting, een achteruitrijcamera, degelijk infotainment en een panoramisch zonnedak. Technische data worden pas in Parijs onthuld. (Belga)

Partner Content