Enkele duizenden dienstenchequebestellers ontvingen foutieve annuleringsmail van Sodexo

03/01/13 om 00:31 - Bijgewerkt om 00:31

(Belga) Enkele duizenden mensen die tijdens de laatste dagen van december nog dienstencheques aan 7,5 euro bestelden en betaalden, hebben dinsdag van het bedrijf Sodexo een e-mail ontvangen waarin verkeerdelijk vermeld werd dat hun betaling te laat ontvangen en de bestelling bijgevolg geannuleerd werd. Sodexo excuseert zich voor de vergissing, die het woensdagochtend opmerkte, en heeft de betrokkenen een nieuwe e-mail gestuurd om de fout recht te zetten. Dat meldt een woordvoerster van Sodexo woensdagavond.

Enkele duizenden dienstenchequebestellers ontvingen foutieve annuleringsmail van Sodexo

Om nog te kunnen genieten van dienstencheques aan de prijs van 7,5 euro, moest het geld van die bestellingen ten laatste op 31 december op de rekening van Sodexo staan. Enkele duizenden mensen van wie de betaling tijdig ontvangen werd door Sodexo, kregen door een informaticaprobleem toch verkeerdelijk een mail om hen te melden dat het geld te laat ontvangen werd. "Sodexo heeft deze vergissing woensdagmorgen opgemerkt en heeft intussen dit probleem rechtgezet. Een nieuwe e-mail is verstuurd aan alle gebruikers die binnen de gestelde termijn besteld hebben. Zij zullen hun dienstencheques aan 7,5 euro in de loop van de volgende dagen ontvangen", klinkt het. (SODEXO HANDOUT)

Onze partners