Video | Nieuws

Bonnenman: Blokker bindt in… of niet?

“Wij van Blokker België willen een tegemoetkoming doen aan de bonnenman, en hem honderd tuinsets schenken voor het goede doel.” “En al onze klanten kunnen morgen genieten van 10 procent korting in al onze winkels, op zoveel artikelen als ze maar willen”. Blokker maakt doet vandaag een mooie gebaar naar bonnenman Norbert Verswijver, die gisteren met lege handen moest vertrekken uit de winkel… Of niet? Deze videoboodschap is helemaal niet van Blokker, maar van sociale media-expert Koen Delvaux, die zich in kostuum, en voor een groen projectiedoek, even voordoet als de woordvoerder van Blokker. Hij wil het bedrijf op deze manier duidelijk maken dat ze veel beter met de stunt van de bonnenman hadden kunnen omgaan. “Dertig seconden aandacht in het televisienieuws, dat is onbetaalbaar voor reclamemensen. Dus waarom er geen positief verhaal van maken?” Blokker reageerde gisteren op de stunt van de bonnenman met een droog ‘geen commentaar’, en dat is volgens Delvaux geen goede zaak: “ze wilden de aandacht minimaliseren, terwijl ze hier een mooi verhaal van hadden kunnen maken. De bonnenman draagt ten slotte ook een positieve boodschap uit.” En hij hoopt dat zijn boodschap Blokker alsnog aan het denken zet.

“Wij van Blokker België willen een tegemoetkoming doen aan de bonnenman, en hem honderd tuinsets schenken voor het goede doel.” “En al onze klanten kunnen morgen genieten van 10 procent korting in al onze winkels, op zoveel artikelen als ze maar willen”. Blokker maakt doet vandaag een mooie gebaar naar bonnenman Norbert Verswijver, die gisteren met lege handen moest vertrekken uit de winkel… Of niet? Deze videoboodschap is helemaal niet van Blokker, maar van sociale media-expert Koen Delvaux, die zich in kostuum, en voor een groen projectiedoek, even voordoet als de woordvoerder van Blokker. Hij wil het bedrijf op deze manier duidelijk maken dat ze veel beter met de stunt van de bonnenman hadden kunnen omgaan. “Dertig seconden aandacht in het televisienieuws, dat is onbetaalbaar voor reclamemensen. Dus waarom er geen positief verhaal van maken?” Blokker reageerde gisteren op de stunt van de bonnenman met een droog ‘geen commentaar’, en dat is volgens Delvaux geen goede zaak: “ze wilden de aandacht minimaliseren, terwijl ze hier een mooi verhaal van hadden kunnen maken. De bonnenman draagt ten slotte ook een positieve boodschap uit.” En hij hoopt dat zijn boodschap Blokker alsnog aan het denken zet.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content