Het nieuwe toestel krijgt een snellere processor. Het zou verder erg op de iPhone 4 lijken. Dat meldt het persagentschap Reuters. Apple wil het nieuws van de lancering naar goede gewoonte niet bevestigen.

De keuze om niet te communiceren over lanceringsdatums is een bewuste reclamestrategie van Apple. Dat maakt de iPhone veelbesproken en dus populair.

In het laatste kwartaal van 2010 werden er maar liefst 16 miljoen iPhones verkocht. Dat is goed voor ongeveer één derde van alle inkomsten van Apple. (NC)

Het nieuwe toestel krijgt een snellere processor. Het zou verder erg op de iPhone 4 lijken. Dat meldt het persagentschap Reuters. Apple wil het nieuws van de lancering naar goede gewoonte niet bevestigen. De keuze om niet te communiceren over lanceringsdatums is een bewuste reclamestrategie van Apple. Dat maakt de iPhone veelbesproken en dus populair. In het laatste kwartaal van 2010 werden er maar liefst 16 miljoen iPhones verkocht. Dat is goed voor ongeveer één derde van alle inkomsten van Apple. (NC)