Alles over daily mirror

Het roddelblad News of the World van mediatycoon Rupert Murdoch werd in 2011 nog opgedoekt na een afluisterschandaal. Nu geeft ook de Britse uitgever Trinity Mirror Group van onder andere de Daily Mirror afluisterpraktijken toe.