De Knack-campagne Durf Twijfelen triomfeerde vorige week op de Creative Belgium Awards.
...

De Knack-campagne Durf Twijfelen triomfeerde vorige week op de Creative Belgium Awards. De Knack-campagne Durf Twijfelen won goud in de categorie pers van de Creative Belgium Awards, zowat de belangrijkste Belgische reclameprijzen. 'En daar zijn we ontzettend blij mee', vertelt directeur marketing Nele Baeyens van Roularta. 'Vooral omdat het een heel vernieuwende campagne was van ons bureau Mutant. Vroeger draaiden onze campagnes meestal rond nieuwsfeiten. Nu gaat het over wat Knack met je geest doet. We zijn ervan overtuigd dat je slimmer wordt als je je niet categoriek vastbijt in je eigen gelijk, maar naar verschillende meningen luistert. Vandaar: durf twijfelen. Zelfs wereldleiders als Angela Merkel, Dmitri Medvedev of Barack Obama veranderden de voorbije jaren soms van mening door voortschrijdend inzicht. Dat is wat Knack ook wil doen: we bieden mensen verschillende visies aan, zodat de lezer een gefundeerd oordeel kan vormen.'