Het vernieuwingsproject van de twee en een halve kilometer lange tunnel is een unicum in Brussel. Het bestek ervan wordt momenteel opgemaakt en moet daarna door de Brusselse regering goedgekeurd worden. De financiering gebeurt door een publiek-privaat partnerschap. Eind 2009 werden al renovatiewerkzaamheden ondernomen, toen de verouderde gevelbekleding van de tunnel werd vervangen. Ondanks die werkzaamheden "is de veiligheid voor de weggebruikers niet optimaal", legt de woordvoerster van Brussel Mobiliteit, Camille Thiry, uit. (PVO)

Het vernieuwingsproject van de twee en een halve kilometer lange tunnel is een unicum in Brussel. Het bestek ervan wordt momenteel opgemaakt en moet daarna door de Brusselse regering goedgekeurd worden. De financiering gebeurt door een publiek-privaat partnerschap. Eind 2009 werden al renovatiewerkzaamheden ondernomen, toen de verouderde gevelbekleding van de tunnel werd vervangen. Ondanks die werkzaamheden "is de veiligheid voor de weggebruikers niet optimaal", legt de woordvoerster van Brussel Mobiliteit, Camille Thiry, uit. (PVO)