De Combiversie deelt het platform met de vijfdeursversie van de Fabia. Achteraan werd hij verlengd zodat hij over een - voor zijn segment - gigantische koffer beschikt. Het laadvolume bedraagt maar liefst 530 liter en dat is 25 liter meer dan bij het uittredende model. Het dashboard wordt overgenomen van de vijfdeursversie. We vinden hier geen geïntegreerd navigatiesysteem meer. Skoda kiest voor het MirrorLink-systeem waarbij men de navigatie-app op het aanraakscherm van de wagen projecteert. De app kan ook vanaf het aanraakscherm worden bediend. Ook het gamma motoren is identiek aan dat van de vijfdeurs versie. We noteren drie benzine- en evenveel dieselmotorisaties die allen aan de Euro 6 norm voldoen. De zuinigste versie wordt de Greenline met een 1.4 TDI dieselmotor van 75 pk. Die zal genoegen nemen met 3,1 l/100 km en stoot slechts 81 gram CO2 per km uit. (Belga)

De Combiversie deelt het platform met de vijfdeursversie van de Fabia. Achteraan werd hij verlengd zodat hij over een - voor zijn segment - gigantische koffer beschikt. Het laadvolume bedraagt maar liefst 530 liter en dat is 25 liter meer dan bij het uittredende model. Het dashboard wordt overgenomen van de vijfdeursversie. We vinden hier geen geïntegreerd navigatiesysteem meer. Skoda kiest voor het MirrorLink-systeem waarbij men de navigatie-app op het aanraakscherm van de wagen projecteert. De app kan ook vanaf het aanraakscherm worden bediend. Ook het gamma motoren is identiek aan dat van de vijfdeurs versie. We noteren drie benzine- en evenveel dieselmotorisaties die allen aan de Euro 6 norm voldoen. De zuinigste versie wordt de Greenline met een 1.4 TDI dieselmotor van 75 pk. Die zal genoegen nemen met 3,1 l/100 km en stoot slechts 81 gram CO2 per km uit. (Belga)