Het unieke aan deze hybrid is dat hij elektro-aandrijving combineert met een dieselmotor. De technologie werd overigens modulair gebouwd zodat ze in erg uiteenlopende koetswerkvarianten kan worden gebruikt. Het gaat om een 2.0 HDi (120 kW:163 pk) in combinatie met een elektromotor van 27 kW/37 pk. Deze 508 Hybrid 4 is een interessante wagen voor de fleetsector omdat de CO2-emissie van de wagen bijzonder gunstig uitvalt. Ondanks het lage verbruik laat deze 508 interessante prestaties optekenen. Hij is 200 pk sterk, beschikt over vierwielaandrijving én er is een modus waarbij de wagen volledig elektrisch kan rijden. Gemiddeld neemt hij genoegen met 3,6 l/100 km, wat neerkomt op 95 g CO2/km. Je herkent de wagen aan het discrete embleempje op het radiatorrooster, verder behoudt de hybride variante het uitgerijpte design van de 508. (Importer)

Het unieke aan deze hybrid is dat hij elektro-aandrijving combineert met een dieselmotor. De technologie werd overigens modulair gebouwd zodat ze in erg uiteenlopende koetswerkvarianten kan worden gebruikt. Het gaat om een 2.0 HDi (120 kW:163 pk) in combinatie met een elektromotor van 27 kW/37 pk. Deze 508 Hybrid 4 is een interessante wagen voor de fleetsector omdat de CO2-emissie van de wagen bijzonder gunstig uitvalt. Ondanks het lage verbruik laat deze 508 interessante prestaties optekenen. Hij is 200 pk sterk, beschikt over vierwielaandrijving én er is een modus waarbij de wagen volledig elektrisch kan rijden. Gemiddeld neemt hij genoegen met 3,6 l/100 km, wat neerkomt op 95 g CO2/km. Je herkent de wagen aan het discrete embleempje op het radiatorrooster, verder behoudt de hybride variante het uitgerijpte design van de 508. (Importer)