Na de dolle jaren, met zelfs een aanwezigheid in de Formule 1, kwam Spyker weer met de voetjes op de grond en maakt nu werk van een degelijk gamma waarmee (hopelijk) geld te verdienen valt. De flamboyante Victor Muller trekt nog steeds aan de touwtjes bij het Hollandse luxemerk en blijft zoals hij is erg ambitieus en geloven in de toekomst van het bedrijf. Zo lanceerde Spyker in Genève de C8 Preliator Spyder, de open versie van de eerder getoonde exclusieve coupé.

Dit is opnieuw een zeer fraai en stijlvol gelijnde wagen die zeker een mooie aanvulling vormt op de coupé. Ook op technisch vlak was er nieuws met een nieuwe 5,0 liter V8 die door Koenigsegg werd getuned en meer dan vlotte prestaties moet garanderen. Net als de C8 Preliator met dak gaat ook de Spyder niet voor een prikje van de hand. Deze cabriolet zal een goede 50.000 euro meer kosten dan de coupé, waarmee het factuurbedrag vlot boven de 400.000 euro zal uitstijgen. Exclusief opties, want voor enkele leuke extra's als een head-up display, parkeersensoren, een andere uitlaatlijn, een premium audiosysteem of een liftsysteem voor de neus, moeten de kopers nog dieper in de buidel tasten. (Belga)

Na de dolle jaren, met zelfs een aanwezigheid in de Formule 1, kwam Spyker weer met de voetjes op de grond en maakt nu werk van een degelijk gamma waarmee (hopelijk) geld te verdienen valt. De flamboyante Victor Muller trekt nog steeds aan de touwtjes bij het Hollandse luxemerk en blijft zoals hij is erg ambitieus en geloven in de toekomst van het bedrijf. Zo lanceerde Spyker in Genève de C8 Preliator Spyder, de open versie van de eerder getoonde exclusieve coupé.Dit is opnieuw een zeer fraai en stijlvol gelijnde wagen die zeker een mooie aanvulling vormt op de coupé. Ook op technisch vlak was er nieuws met een nieuwe 5,0 liter V8 die door Koenigsegg werd getuned en meer dan vlotte prestaties moet garanderen. Net als de C8 Preliator met dak gaat ook de Spyder niet voor een prikje van de hand. Deze cabriolet zal een goede 50.000 euro meer kosten dan de coupé, waarmee het factuurbedrag vlot boven de 400.000 euro zal uitstijgen. Exclusief opties, want voor enkele leuke extra's als een head-up display, parkeersensoren, een andere uitlaatlijn, een premium audiosysteem of een liftsysteem voor de neus, moeten de kopers nog dieper in de buidel tasten. (Belga)