Enscenering huwelijk prins William en Kate Middleton bijna 5 miljoen keer bekeken

Een reclamespotje van de telecomgroep T-Mobile waar het nakende huwelijk tussen prins William en Katte Middleton wordt geënsceneerd met lookalikes is al bijna 5 miljoen keer bekeken op Youtube.

In het clipje danst de Britse Koninklijke familie de kerk binnen op de tonen van een nummer van de Britse popgroep East 17. De kerk is vroeger al het decor geweest voor de film ‘Four Weddings and a Funeral’.

Sommige lookalikes mogen dan wel als twee druppels lijken op de familieleden van de Britse koninklijke familie, maar een generale repetitie voor het echte huwelijk is het niet. Zo lijken de dansmoves van de lookalike van Prins Charles veel te gewaagd voor de kroonprins, die de reputatie heeft een stijve hark te zijn in het echt.

Oordeel zelf:

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content