De Franse televisie linkt meerdere programma's met Twitter en Facebook. Vandaar dat deze sociale netwerksites ook vaak vermeld werden. Dat behoort nu tot het verleden.

"Waarom zouden we een bedrijf als Facebook, dat miljarden dollars waard is, bevoordelen?" vraagt Christine Kelly van de Hoge Raad voor de Audiovisuele sector zich af? "Dat is toch sluikreclame en oneerlijke concurrentie in het nadeel van andere sociale netwerksites."

De Franse televisiezenders mogen voortaan enkel nog in algemene termen spreken over sociale netwerksites zonder namen te vermelden. (EE) Volg Knack op Facebook

Volg Knack op Twitter

De Franse televisie linkt meerdere programma's met Twitter en Facebook. Vandaar dat deze sociale netwerksites ook vaak vermeld werden. Dat behoort nu tot het verleden. "Waarom zouden we een bedrijf als Facebook, dat miljarden dollars waard is, bevoordelen?" vraagt Christine Kelly van de Hoge Raad voor de Audiovisuele sector zich af? "Dat is toch sluikreclame en oneerlijke concurrentie in het nadeel van andere sociale netwerksites." De Franse televisiezenders mogen voortaan enkel nog in algemene termen spreken over sociale netwerksites zonder namen te vermelden. (EE) Volg Knack op Facebook Volg Knack op Twitter