Toen ze bijna klaar waren, rukte een medewerker van waardetransportbedrijf Brink's de automaat naar achteren. Toen het geld niet werd bijgeschreven op hun rekening, stapten ze naar de Rabobank. Die gaf in eerste instantie aan dat er geen extra geld was gevonden in de kluis en dat het paar het geld niet terugkreeg. Een officiële klacht bij Rabobank Nederland werd afgewezen wegens 'gebrek aan bewijs'. De Rabobank heeft nu toch het geld overgemaakt. "We kunnen niet uitsluiten dat de fout bij ons lag, ook al hebben we nergens het geld kunnen traceren. Daarom zijn we tot deze oplossing gekomen", aldus directielid Gonnie van Dijken van de Rabobank in Leeuwarden. (Belga)

Toen ze bijna klaar waren, rukte een medewerker van waardetransportbedrijf Brink's de automaat naar achteren. Toen het geld niet werd bijgeschreven op hun rekening, stapten ze naar de Rabobank. Die gaf in eerste instantie aan dat er geen extra geld was gevonden in de kluis en dat het paar het geld niet terugkreeg. Een officiële klacht bij Rabobank Nederland werd afgewezen wegens 'gebrek aan bewijs'. De Rabobank heeft nu toch het geld overgemaakt. "We kunnen niet uitsluiten dat de fout bij ons lag, ook al hebben we nergens het geld kunnen traceren. Daarom zijn we tot deze oplossing gekomen", aldus directielid Gonnie van Dijken van de Rabobank in Leeuwarden. (Belga)