De VRT heeft in 2017 'nooit een grondig onderzoek gevoerd' toen ze Bart De Pauw ontsloeg na meldi...

De VRT heeft in 2017 'nooit een grondig onderzoek gevoerd' toen ze Bart De Pauw ontsloeg na meldingen over seksueel grensoverschrijdend gedrag. De televisiemaker dient een miljoenenclaim in tegen de openbare omroep. De Pauw suggereert dat een rancuneuze ex-zakenpartner, die consultant is bij de VRT, aan de basis ligt van zijn problemen. De vraag tot schadevergoeding staat los van De Pauws correctionele strafzaak wegens belaging en digitale overlast, die binnenkort van start gaat.