Dat meent de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB), die met een campagne komt om zoveel mogelijk mensen in deze tijd aan het lezen te krijgen. Met de hashtag #ikleesthuis, bedacht door schrijfster en kinderboekenambassadeur Manon Sikkel, kan men op social media leestips met elkaar delen.

'Zit je thuis vandaag? Gelukkig kun je daar ook veel beleven. Met een boek!', is een van de slogans van de campagne, evenals 'Vandaag niet naar buiten? Dan haal je de wereld toch gewoon binnen? Met een boek!'.

Deze teksten zijn te zien op posters die in Nederland via allerhande kanalen zijn te zien. De boekenbranche wil hiermee iedereen die thuiszit een hart onder de riem steken in deze onzekere tijd.

Dat meent de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB), die met een campagne komt om zoveel mogelijk mensen in deze tijd aan het lezen te krijgen. Met de hashtag #ikleesthuis, bedacht door schrijfster en kinderboekenambassadeur Manon Sikkel, kan men op social media leestips met elkaar delen. 'Zit je thuis vandaag? Gelukkig kun je daar ook veel beleven. Met een boek!', is een van de slogans van de campagne, evenals 'Vandaag niet naar buiten? Dan haal je de wereld toch gewoon binnen? Met een boek!'. Deze teksten zijn te zien op posters die in Nederland via allerhande kanalen zijn te zien. De boekenbranche wil hiermee iedereen die thuiszit een hart onder de riem steken in deze onzekere tijd.