Het koppel en hun drie kinderen hadden het door de kille nachttemperatuur koud gekregen. De bewoners van vreemde origine kozen voor een alternatieve manier om de slaapkamers te verwarmen. Ze staken kolen in brand in een metalen emmer en plaatsten die in de kamers. Daarbij ging het mis door de verbrandingsgassen. De bewoonster kreeg als eerste last van hevige hoofdpijn en was er het ergst aan toe. De hulpdiensten stuurden een paar ziekenwagens ter plaatse. Uiteindelijk werden alle leden van het gezin overgebracht naar het ziekenhuis. De slachtoffers verkeerden niet in levensgevaar. (COR 904)

Het koppel en hun drie kinderen hadden het door de kille nachttemperatuur koud gekregen. De bewoners van vreemde origine kozen voor een alternatieve manier om de slaapkamers te verwarmen. Ze staken kolen in brand in een metalen emmer en plaatsten die in de kamers. Daarbij ging het mis door de verbrandingsgassen. De bewoonster kreeg als eerste last van hevige hoofdpijn en was er het ergst aan toe. De hulpdiensten stuurden een paar ziekenwagens ter plaatse. Uiteindelijk werden alle leden van het gezin overgebracht naar het ziekenhuis. De slachtoffers verkeerden niet in levensgevaar. (COR 904)