In het VRT-programma Pano werd het rapport opgemaakt van De Lijn na "het rampjaar 2019". In de reportage komen onder meer anonieme werknemers aan het woord die spreken over hoge werkdruk en defecte bussen die ondanks verschillende opmerkingen toch uitrijden. "De bewuste beelden dateren van september tot november vorig jaar", reageert Kesteloot. "Ondertussen hebben we niet stilgezeten." Kesteloot erkent dat er in die periode sprake was van een chauffeurstekort. "Maar eind 2019 hebben we 640 nieuwe mensen aangeworven om dat op te lossen. Het aantal niet gereden ritten zit nog niet waar het moet zitten, maar we hebben hier wel al stappen ingezet." Met betrekking tot de bussen die ondanks defecten toch uitrijden, spreekt Kesteloot over een tekort aan wisselstukken voor de technische diensten vorig jaar. "Dat tekort is ondertussen aangevuld." (Belga)

In het VRT-programma Pano werd het rapport opgemaakt van De Lijn na "het rampjaar 2019". In de reportage komen onder meer anonieme werknemers aan het woord die spreken over hoge werkdruk en defecte bussen die ondanks verschillende opmerkingen toch uitrijden. "De bewuste beelden dateren van september tot november vorig jaar", reageert Kesteloot. "Ondertussen hebben we niet stilgezeten." Kesteloot erkent dat er in die periode sprake was van een chauffeurstekort. "Maar eind 2019 hebben we 640 nieuwe mensen aangeworven om dat op te lossen. Het aantal niet gereden ritten zit nog niet waar het moet zitten, maar we hebben hier wel al stappen ingezet." Met betrekking tot de bussen die ondanks defecten toch uitrijden, spreekt Kesteloot over een tekort aan wisselstukken voor de technische diensten vorig jaar. "Dat tekort is ondertussen aangevuld." (Belga)