De foto van Bellin, die gewond raakte aan de benen, ging bijna onmiddellijk na de aanslag de wereld rond. "Mijn cliënt ging met American Airlines vliegen en hij bevond zich in de buurt van de incheckbalie van de maatschappij op het ogenblik dat hij slachtoffer werd van de aanslag", zegt Mallego. "Er was geen enkele beveiligingsmaatregel daar. De maatschappij is nalatig geweest. Dat was ook zo bij 9/11 en blijkbaar hebben ze daaruit geen lessen geleerd. We hebben de maatschappij proberen contacteren en wijzen op hun verantwoordelijkheid, maar ze steken hun kop in het zand." (Belga)

De foto van Bellin, die gewond raakte aan de benen, ging bijna onmiddellijk na de aanslag de wereld rond. "Mijn cliënt ging met American Airlines vliegen en hij bevond zich in de buurt van de incheckbalie van de maatschappij op het ogenblik dat hij slachtoffer werd van de aanslag", zegt Mallego. "Er was geen enkele beveiligingsmaatregel daar. De maatschappij is nalatig geweest. Dat was ook zo bij 9/11 en blijkbaar hebben ze daaruit geen lessen geleerd. We hebben de maatschappij proberen contacteren en wijzen op hun verantwoordelijkheid, maar ze steken hun kop in het zand." (Belga)