Radio2 blijft de grootste radio van Vlaanderen en stijgt zelfs heel lichtjes in vergelijking met de vorige cijfers (30,5%). Jongerenzender MNM doet het ook goed en klimt naar een marktaandeel van 10,2%, goed voor een derde plaats. De zender haalt dagelijks 700.000 luisteraars en is de populairste bij jongeren tussen 12 en 24. Studio Brussel moet het deze keer met een vierde plaats doen, met een marktaandeel van 9,2% en doet het dus iets slechter (10,6%). Radio 1 klimt lichtjes naar een marktaandeel van 8,6%. QMusic blijft de tweede radiozender van Vlaanderen, met een marktaandeel van 10,5%. Joe haalt 8,4% marktaandeel en Nostalgie 7,4%. Klara tot slot bereikt 1,8% van de luisteraars. (Belga)

Radio2 blijft de grootste radio van Vlaanderen en stijgt zelfs heel lichtjes in vergelijking met de vorige cijfers (30,5%). Jongerenzender MNM doet het ook goed en klimt naar een marktaandeel van 10,2%, goed voor een derde plaats. De zender haalt dagelijks 700.000 luisteraars en is de populairste bij jongeren tussen 12 en 24. Studio Brussel moet het deze keer met een vierde plaats doen, met een marktaandeel van 9,2% en doet het dus iets slechter (10,6%). Radio 1 klimt lichtjes naar een marktaandeel van 8,6%. QMusic blijft de tweede radiozender van Vlaanderen, met een marktaandeel van 10,5%. Joe haalt 8,4% marktaandeel en Nostalgie 7,4%. Klara tot slot bereikt 1,8% van de luisteraars. (Belga)