Vanaf gisteren 17 uur (Belgische tijd) maakten gebruikers melding van problemen bij de toegang tot Facebook, Instagram, WhatsApp en Messenger. De technologiereus erkende het probleem enkele uren later. "We zijn ons ervan bewust dat mensen momenteel problemen hebben met de toegang tot de Facebook-familie van applicaties", zei het technologiebedrijf op een ander sociaal netwerk, Twitter. Het bedrijf bevestigde daarna dat "de kwestie niet gerelateerd is aan een DDoS-aanval". Bij een DDoS-aanval (distributed denial-of-service) worden servers bestookt met nutteloze aanvragen tot ze blokkeren. (Belga)

Vanaf gisteren 17 uur (Belgische tijd) maakten gebruikers melding van problemen bij de toegang tot Facebook, Instagram, WhatsApp en Messenger. De technologiereus erkende het probleem enkele uren later. "We zijn ons ervan bewust dat mensen momenteel problemen hebben met de toegang tot de Facebook-familie van applicaties", zei het technologiebedrijf op een ander sociaal netwerk, Twitter. Het bedrijf bevestigde daarna dat "de kwestie niet gerelateerd is aan een DDoS-aanval". Bij een DDoS-aanval (distributed denial-of-service) worden servers bestookt met nutteloze aanvragen tot ze blokkeren. (Belga)