"We moeten op de plaatsen zijn waar de consument is. De krantenwinkels blijven een belangrijke, niet te onderschatten partner. Het zijn onze beste verkopers, ze kennen onze producten. Maar kijk bijvoorbeeld naar de Franse "bars-tabacs": mensen lezen er hun krant, drinken er een koffie... Ik ben een beetje jaloers op Française des Jeux. Er moet een manier zijn om dat ook bij ons te doen", klinkt het. Haek denkt niet alleen aan cafés, maar ook aan bioscopen en de detailhandel. "Overal waar de speler tijd doorbrengt, moeten onze producten zijn. We moeten differentiëren. We hebben 5.300 verkooppunten. Tegen 2021 moeten er dat meer dan 10.000 worden", aldus de topman. (Belga)

"We moeten op de plaatsen zijn waar de consument is. De krantenwinkels blijven een belangrijke, niet te onderschatten partner. Het zijn onze beste verkopers, ze kennen onze producten. Maar kijk bijvoorbeeld naar de Franse "bars-tabacs": mensen lezen er hun krant, drinken er een koffie... Ik ben een beetje jaloers op Française des Jeux. Er moet een manier zijn om dat ook bij ons te doen", klinkt het. Haek denkt niet alleen aan cafés, maar ook aan bioscopen en de detailhandel. "Overal waar de speler tijd doorbrengt, moeten onze producten zijn. We moeten differentiëren. We hebben 5.300 verkooppunten. Tegen 2021 moeten er dat meer dan 10.000 worden", aldus de topman. (Belga)