Hoewel de Brusselse vervoersmaatschappij MIVB eerder liet weten dat ongeveer de helft van de voertuigen zou uitrijden tijdens de nationale betoging op 6 november, vreest de organisatie nu voor zware gevolgen voor de dienstverlening die dag.

Vanaf 6u 's ochtends wordt een "Contact Centre" bemand waar klanten terecht kunnen met vragen over de dienstverlening donderdag. Via de website, de mobiele applicatie en de socialmedia-platformen van de MIVB zullen de klanten ook heel de dag geïnformeerd worden.

De MIVB laat in een persbericht weten niet te kunnen inschatten hoe groot de hinder zal zijn, maar ze raadt de gebruikers van het Brusselse openbare vervoer toch aan om, indien mogelijk, alternatieven te voorzien. (Belga/WB)

Hoewel de Brusselse vervoersmaatschappij MIVB eerder liet weten dat ongeveer de helft van de voertuigen zou uitrijden tijdens de nationale betoging op 6 november, vreest de organisatie nu voor zware gevolgen voor de dienstverlening die dag.Vanaf 6u 's ochtends wordt een "Contact Centre" bemand waar klanten terecht kunnen met vragen over de dienstverlening donderdag. Via de website, de mobiele applicatie en de socialmedia-platformen van de MIVB zullen de klanten ook heel de dag geïnformeerd worden.De MIVB laat in een persbericht weten niet te kunnen inschatten hoe groot de hinder zal zijn, maar ze raadt de gebruikers van het Brusselse openbare vervoer toch aan om, indien mogelijk, alternatieven te voorzien. (Belga/WB)