De naam van de fabrikant is nog niet vrijgegeven. In een eerste fase mikt de MIVB op elektrische bussen van het type "overnight charging". Het gaat om bussen die iets kleiner van formaat zijn en perfect uitgerust voor de trajecten in het centrum (voetgangerszone, Zavel en de Bovenstad). Er moeten geen laadpalen voor op het traject geïnstalleerd worden, omdat ze in het depot 's nachts opladen. In een volgende fase zal het gaan om bussen die zowel in het depot als langs het traject kunnen opladen. (Belga)

De naam van de fabrikant is nog niet vrijgegeven. In een eerste fase mikt de MIVB op elektrische bussen van het type "overnight charging". Het gaat om bussen die iets kleiner van formaat zijn en perfect uitgerust voor de trajecten in het centrum (voetgangerszone, Zavel en de Bovenstad). Er moeten geen laadpalen voor op het traject geïnstalleerd worden, omdat ze in het depot 's nachts opladen. In een volgende fase zal het gaan om bussen die zowel in het depot als langs het traject kunnen opladen. (Belga)