"Metro is een krant met een duidelijk doel: daar zijn waar onze lezers zijn. Door 4 keer per week te verschijnen, beantwoorden we beter aan de informatiebehoefte van onze lezers", zegt algemeen directeur Monique Raaffels. "De kracht van Metro blijft hetzelfde als ruim 20 jaar geleden toen Metro werd opgericht: ons aanpassen aan de consumptiepatronen, de verplaatsingen en de behoeften van onze lezers." Metro verschijnt vanaf 1 september op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag in de displays en is dagelijks te lezen via metrotime.be. De krant wordt nationaal verdeeld in een oplage van ruim 150.000 exemplaren per dag. (Belga)

"Metro is een krant met een duidelijk doel: daar zijn waar onze lezers zijn. Door 4 keer per week te verschijnen, beantwoorden we beter aan de informatiebehoefte van onze lezers", zegt algemeen directeur Monique Raaffels. "De kracht van Metro blijft hetzelfde als ruim 20 jaar geleden toen Metro werd opgericht: ons aanpassen aan de consumptiepatronen, de verplaatsingen en de behoeften van onze lezers." Metro verschijnt vanaf 1 september op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag in de displays en is dagelijks te lezen via metrotime.be. De krant wordt nationaal verdeeld in een oplage van ruim 150.000 exemplaren per dag. (Belga)