38,8 procent van de meldingen had betrekking op de staat van het wegdek, 13,5 procent op 'hinder', 11,8 procent op verkeerssignalisatie en 6,4 procent op wegwerkzaamheden. De percentages zijn vergelijkbaar met deze van de meldingen in 2011. Opgesplitst per maand liepen in 2012 de meeste meldingen binnen in de maanden september (231), oktober (238), november (228) en het minst in april (126). Het meldpunt is niet bedoeld voor algemene klachten, zoals het ontbreken van fietspaden, maar wel voor het signaleren van knelpunten die snel verholpen moeten worden. Het wordt beheerd door de Vlaamse fietsmanager. (MVL)

38,8 procent van de meldingen had betrekking op de staat van het wegdek, 13,5 procent op 'hinder', 11,8 procent op verkeerssignalisatie en 6,4 procent op wegwerkzaamheden. De percentages zijn vergelijkbaar met deze van de meldingen in 2011. Opgesplitst per maand liepen in 2012 de meeste meldingen binnen in de maanden september (231), oktober (238), november (228) en het minst in april (126). Het meldpunt is niet bedoeld voor algemene klachten, zoals het ontbreken van fietspaden, maar wel voor het signaleren van knelpunten die snel verholpen moeten worden. Het wordt beheerd door de Vlaamse fietsmanager. (MVL)