Zoals de zaken er nu voor staan wil Kind en Gezin vanaf 6 april de fysieke dienstverlening opnieuw opstarten. Dat geeft de medewerkers de tijd om een scenario uit te werken met de focus op vaccinatie en andere prioritaire dienstverlening. De lokale teams kregen intussen de opdracht om fysieke afspraken te annuleren; zij contacteren hiervoor de ouders. Zodra er meer duidelijkheid is over de heropstart van de zittingen, contacteren ze de ouders opnieuw om een nieuwe afspraak te maken. De ouders zelf kunnen met dringende vragen terecht bij de K&G-Lijn. Kind en Gezin onderzoekt ook wat de financiële impact van deze maatregelen inhoudt en zal hierover later informeren. Kind en Gezin wijst er tot slot nog op dat men voor antwoorden op vaak gestelde vragen in verband met corona terecht kan op https://www.opgroeien.be/veelgestelde-vragen-coronavirus (Belga)

Zoals de zaken er nu voor staan wil Kind en Gezin vanaf 6 april de fysieke dienstverlening opnieuw opstarten. Dat geeft de medewerkers de tijd om een scenario uit te werken met de focus op vaccinatie en andere prioritaire dienstverlening. De lokale teams kregen intussen de opdracht om fysieke afspraken te annuleren; zij contacteren hiervoor de ouders. Zodra er meer duidelijkheid is over de heropstart van de zittingen, contacteren ze de ouders opnieuw om een nieuwe afspraak te maken. De ouders zelf kunnen met dringende vragen terecht bij de K&G-Lijn. Kind en Gezin onderzoekt ook wat de financiële impact van deze maatregelen inhoudt en zal hierover later informeren. Kind en Gezin wijst er tot slot nog op dat men voor antwoorden op vaak gestelde vragen in verband met corona terecht kan op https://www.opgroeien.be/veelgestelde-vragen-coronavirus (Belga)