De focus ligt bij de heropstart op de contentrubrieken Actua, carrièregids START, Helden van bij ons, Feel Good, Puzzels en Weekend. Tot eind augustus worden ook speciale advertentieformules geïntroduceerd. "We zitten allemaal vol verwachting en met veel goesting in de startblokken om onze klassieke papieren krant terug aan te bieden. Metro informeert en entertaint al 20 jaar en zal er sterker en enthousiaster dan ooit staan op 2 juni", verklaart algemeen directeur Monique Raaffels van Mass Transit Media. Metro verscheen als gevolg van de coronapandemie sinds 17 maart niet meer op papier. De beslissing om opnieuw een gedrukte versie te verspreiden werd genomen in samenspraak met distributiepartners NMBS en MIVB. (Belga)

De focus ligt bij de heropstart op de contentrubrieken Actua, carrièregids START, Helden van bij ons, Feel Good, Puzzels en Weekend. Tot eind augustus worden ook speciale advertentieformules geïntroduceerd. "We zitten allemaal vol verwachting en met veel goesting in de startblokken om onze klassieke papieren krant terug aan te bieden. Metro informeert en entertaint al 20 jaar en zal er sterker en enthousiaster dan ooit staan op 2 juni", verklaart algemeen directeur Monique Raaffels van Mass Transit Media. Metro verscheen als gevolg van de coronapandemie sinds 17 maart niet meer op papier. De beslissing om opnieuw een gedrukte versie te verspreiden werd genomen in samenspraak met distributiepartners NMBS en MIVB. (Belga)