"Wind en regen hadden per ongeluk al eerder een tipje van de sluier gelicht wat de naamsverandering betreft. Woensdag is het officieel bevestigd. TRIXXO uit Hoeselt ging voor de volgende vijf jaar een verbintenis aan. Na een moeilijke periode omwille van het coronavirus zijn we enorm blij dat bezoekers, promotoren, leveranciers en partners nooit het vertrouwen in onze organisatie zijn verloren. Het voelt dan ook bijzonder goed om ook TRIXXO mee aan boord te hebben", aldus Jan Van Esbroeck, CEO Sportpaleis Group. Ook burgemeester van Hasselt, Steven Vandeput (N-VA), is verheugd met de samenwerking en de meerwaarde voor zijn stad. "Met de TRIXXO Arena willen we Hasselt als spraakmakende evenementenstad nog meer op de kaart zetten," aldus de burgervader. De Sportpaleis Groep kan dankzij de samenwerking met TRIXXO een stapje verder gaan wat projecten inzake duurzame energie betreft. "Heel concreet gaat het om investeringen in groene energie via zonnepanelen en het inzetten op duurzame mobiliteit via het MobiCon project. Onze site wordt een hub waar mensen hun wagen kunnen laten staan en dan met de fiets, deelfiets of shuttles naar het centrum kunnen. In samenwerking met Yeet zullen ook laadpalen worden voorzien voor elektrische auto's," zegt Jan Van Esbroeck. TRIXXO ziet deze samenwerking als extra wapen in hun groeistrategie. "Binnen ons uitzendkantoor hebben we een eigen horeca-tak. De evenementensector ligt ons dus nauw aan het hart. De opportuniteit deed zich voor en we zijn er gewoon voor gegaan, omdat investeren nodig blijft. Het coronavirus is amper op zijn retour of een nieuwe crisis dreigt, namelijk krapte op de arbeidsmarkt. De "War for talent" was nog nooit zo groot. We zien deze naamsponsoring als extra uithangbord voor onze firma, maar ook als rekruteringscampagne. Deze samenwerking gaan we als hefboom gebruiken om instroom te creëren en incentives te organiseren naar klanten, personeel en uitzendkrachten," zegt TRIXXO-CEO Frank Vliegen. (Belga)

"Wind en regen hadden per ongeluk al eerder een tipje van de sluier gelicht wat de naamsverandering betreft. Woensdag is het officieel bevestigd. TRIXXO uit Hoeselt ging voor de volgende vijf jaar een verbintenis aan. Na een moeilijke periode omwille van het coronavirus zijn we enorm blij dat bezoekers, promotoren, leveranciers en partners nooit het vertrouwen in onze organisatie zijn verloren. Het voelt dan ook bijzonder goed om ook TRIXXO mee aan boord te hebben", aldus Jan Van Esbroeck, CEO Sportpaleis Group. Ook burgemeester van Hasselt, Steven Vandeput (N-VA), is verheugd met de samenwerking en de meerwaarde voor zijn stad. "Met de TRIXXO Arena willen we Hasselt als spraakmakende evenementenstad nog meer op de kaart zetten," aldus de burgervader. De Sportpaleis Groep kan dankzij de samenwerking met TRIXXO een stapje verder gaan wat projecten inzake duurzame energie betreft. "Heel concreet gaat het om investeringen in groene energie via zonnepanelen en het inzetten op duurzame mobiliteit via het MobiCon project. Onze site wordt een hub waar mensen hun wagen kunnen laten staan en dan met de fiets, deelfiets of shuttles naar het centrum kunnen. In samenwerking met Yeet zullen ook laadpalen worden voorzien voor elektrische auto's," zegt Jan Van Esbroeck. TRIXXO ziet deze samenwerking als extra wapen in hun groeistrategie. "Binnen ons uitzendkantoor hebben we een eigen horeca-tak. De evenementensector ligt ons dus nauw aan het hart. De opportuniteit deed zich voor en we zijn er gewoon voor gegaan, omdat investeren nodig blijft. Het coronavirus is amper op zijn retour of een nieuwe crisis dreigt, namelijk krapte op de arbeidsmarkt. De "War for talent" was nog nooit zo groot. We zien deze naamsponsoring als extra uithangbord voor onze firma, maar ook als rekruteringscampagne. Deze samenwerking gaan we als hefboom gebruiken om instroom te creëren en incentives te organiseren naar klanten, personeel en uitzendkrachten," zegt TRIXXO-CEO Frank Vliegen. (Belga)