"Dit is een historische dag voor Belgisch voetbal en Eleven Sports", begon Guillaume Collard, de managing director van Eleven Sports. "We begrijpen dat het een moeilijke keuze was voor de clubs. Het was kiezen tussen de historische partners en een nieuwe partner. Ze kozen uiteindelijk voor de exclusiviteit en revolutie van Eleven Sports. We bedanken de clubs en Pro League voor het vertrouwen. We bestaan nog maar vijf jaar en ons doel was altijd de grootste sportzender in het land worden. We willen er als zender zijn voor de fans, dagelijks. 750.000 gezinnen kunnen ons elke dag bekijken." "Fans en clubs moeten elkaar kunnen terugvinden. We gaan inzetten op verschillende schermen en platformen en op sociale media. Het is de bedoeling onze visibiliteit te maximaliseren. We lanceren drie nieuwe kanalen in beide landstalen, zes kanalen dus in totaal. De Pro League en Eleven Sports integreren daarin qua branding. 'Fan engagement' is ons stokpaardje." De Pro League toonde zich ook eens te meer tevreden met het nieuwe partnership met Eleven Sports. "Je kan nooit weten hoe het competitieformat de komende jaren nog zal veranderen of dat er opnieuw een pandemie opsteekt, maar met Eleven Sports hebben we een stabiele partner voor vijf jaar", legde Pierre François, CEO van de Pro League, uit. "Eleven Sports is niet enkel een partner van de Pro League, maar ook van de clubs. Het zal niet per se ons scherm worden, maar het zal ons wel mogelijk maken makkelijk te communiceren met onze fans. Eleven staat voor een nieuwe insteek, met aandacht voor het vrouwenvoetbal en de jongeren. Ik ben er zeker van dat de fans er zich in zullen vinden." Leander Monbaliu, Chief Business Officer van de Pro League, trad zijn CEO bij. "Het contract met Eleven is een unicum. Het is het eerste mediacontract voor vijf jaar. En het is ook lang geleden dat we werkten met één unieke partner. We willen stappen zetten als organisatie, innoveren en natuurlijk inzetten op fanbeleving. De fans moeten centraal staan. We willen dat in de verf zetten met onze nieuwe branding." (Belga)

"Dit is een historische dag voor Belgisch voetbal en Eleven Sports", begon Guillaume Collard, de managing director van Eleven Sports. "We begrijpen dat het een moeilijke keuze was voor de clubs. Het was kiezen tussen de historische partners en een nieuwe partner. Ze kozen uiteindelijk voor de exclusiviteit en revolutie van Eleven Sports. We bedanken de clubs en Pro League voor het vertrouwen. We bestaan nog maar vijf jaar en ons doel was altijd de grootste sportzender in het land worden. We willen er als zender zijn voor de fans, dagelijks. 750.000 gezinnen kunnen ons elke dag bekijken." "Fans en clubs moeten elkaar kunnen terugvinden. We gaan inzetten op verschillende schermen en platformen en op sociale media. Het is de bedoeling onze visibiliteit te maximaliseren. We lanceren drie nieuwe kanalen in beide landstalen, zes kanalen dus in totaal. De Pro League en Eleven Sports integreren daarin qua branding. 'Fan engagement' is ons stokpaardje." De Pro League toonde zich ook eens te meer tevreden met het nieuwe partnership met Eleven Sports. "Je kan nooit weten hoe het competitieformat de komende jaren nog zal veranderen of dat er opnieuw een pandemie opsteekt, maar met Eleven Sports hebben we een stabiele partner voor vijf jaar", legde Pierre François, CEO van de Pro League, uit. "Eleven Sports is niet enkel een partner van de Pro League, maar ook van de clubs. Het zal niet per se ons scherm worden, maar het zal ons wel mogelijk maken makkelijk te communiceren met onze fans. Eleven staat voor een nieuwe insteek, met aandacht voor het vrouwenvoetbal en de jongeren. Ik ben er zeker van dat de fans er zich in zullen vinden." Leander Monbaliu, Chief Business Officer van de Pro League, trad zijn CEO bij. "Het contract met Eleven is een unicum. Het is het eerste mediacontract voor vijf jaar. En het is ook lang geleden dat we werkten met één unieke partner. We willen stappen zetten als organisatie, innoveren en natuurlijk inzetten op fanbeleving. De fans moeten centraal staan. We willen dat in de verf zetten met onze nieuwe branding." (Belga)