Comeos doet al tien jaar onderzoek naar e-commerce in België. Nu onderzoeken ze samen met de Thomas More-hogeschool hoe de maatregelen ten gevolge van Covid-19 een impact hebben op ons aankoopgedrag online en in fysieke winkels. Vanaf nu tot het einde van het jaar zal via verschillende enquêtes, onderzocht worden hoe consumenten zich gedragen en wat hun verwachtingen zijn. Uit een rondvraag onder de leden van Comeos blijkt alvast dat heel wat bedrijven tijdens de crisis zijn gestart met e-commerce activiteiten of volop bezig zijn om bestaande online activiteit op te schalen. De onderzoekers willen weten wat de consument verwacht van zijn retailers en of de retailers aan deze verwachtingen voldoen. De onderzoekers doen ook een oproep om de enquête te verspreiden. Ze is te vinden op http://www.thomasmore.be/koopgedrag (Belga)

Comeos doet al tien jaar onderzoek naar e-commerce in België. Nu onderzoeken ze samen met de Thomas More-hogeschool hoe de maatregelen ten gevolge van Covid-19 een impact hebben op ons aankoopgedrag online en in fysieke winkels. Vanaf nu tot het einde van het jaar zal via verschillende enquêtes, onderzocht worden hoe consumenten zich gedragen en wat hun verwachtingen zijn. Uit een rondvraag onder de leden van Comeos blijkt alvast dat heel wat bedrijven tijdens de crisis zijn gestart met e-commerce activiteiten of volop bezig zijn om bestaande online activiteit op te schalen. De onderzoekers willen weten wat de consument verwacht van zijn retailers en of de retailers aan deze verwachtingen voldoen. De onderzoekers doen ook een oproep om de enquête te verspreiden. Ze is te vinden op http://www.thomasmore.be/koopgedrag (Belga)