De campagne werd op poten gezet twee maanden voor de aanslagen in Brussel en Zaventem door het reclamebureau Air op vraag van het Brusselse agentschap voor toerisme visit.brussels. "Vier dagen lang kon iedereen bellen naar drie publieke telefoons die op verschillende plaatsen in de hoofdstad stonden. Voorbijgangers, bewoners of toeristen, vertelden hen dan over hun ervaringen in de stad en de sfeer van het moment. In totaal belden 12.688 mensen uit 154 landen met Brussel", aldus nog visit.brussels in een mededeling. (Belga)

De campagne werd op poten gezet twee maanden voor de aanslagen in Brussel en Zaventem door het reclamebureau Air op vraag van het Brusselse agentschap voor toerisme visit.brussels. "Vier dagen lang kon iedereen bellen naar drie publieke telefoons die op verschillende plaatsen in de hoofdstad stonden. Voorbijgangers, bewoners of toeristen, vertelden hen dan over hun ervaringen in de stad en de sfeer van het moment. In totaal belden 12.688 mensen uit 154 landen met Brussel", aldus nog visit.brussels in een mededeling. (Belga)