Volgens Wim Van de Velde managet N-Allo jaarlijks zo'n 9 miljoen contacten in de financiële en energiesector. De dochteronderneming van Engie werd door de onderlinge maatschappijen gekozen om alle traceringoproepen in Brussel te beheren en een deel ervan in Vlaanderen, waar ze zal optreden binnen een consortium van callcenters (met Yource, Call Excell en de dochter callcenters van de Koramic2Engage-groep). Eind volgende week zullen 170 medewerkers dit werk uitvoeren voor het Brussels Gewest en 100 anderen voor Vlaanderen. Vrijdag zijn de eerste zeventig werknemers voor Brussel opgeleid, na een reeks tests op vrijdagmiddag. Voor Vlaanderen, dat de operatie iets later startte, zal ook in het weekend training worden gegeven. Eind volgende week zal al het geplande personeelsbestand operationeel zijn vanuit vijf verschillende Belgische vestigingen van N-Allo, waaronder die in het Engie-torengebouw in Brussel. Hun werk wordt permanent begeleid door coaches, één per groep van 15 tot 20 medewerkers. Voor elk gesprek moet de werknemer een script volgen dat hem helpt bij het stellen van vragen, op basis van de antwoorden van de contactpersoon. De anonimiteit van de patiënt is gegarandeerd. Op elke site zal de sociale afstand worden gerespecteerd, zodat bijvoorbeeld de site van Gosselies, die in normale tijden een capaciteit biedt van 220 personen, nu slechts plaats zal bieden aan maximaal 70 personen. Als het onmogelijk is om telefonisch met iemand in contact te komen, zullen maatschappelijk werkers en ergotherapeuten van de ziekenfondsen 'op het terrein' gaan om vaststellingen te doen. (Belga)

Volgens Wim Van de Velde managet N-Allo jaarlijks zo'n 9 miljoen contacten in de financiële en energiesector. De dochteronderneming van Engie werd door de onderlinge maatschappijen gekozen om alle traceringoproepen in Brussel te beheren en een deel ervan in Vlaanderen, waar ze zal optreden binnen een consortium van callcenters (met Yource, Call Excell en de dochter callcenters van de Koramic2Engage-groep). Eind volgende week zullen 170 medewerkers dit werk uitvoeren voor het Brussels Gewest en 100 anderen voor Vlaanderen. Vrijdag zijn de eerste zeventig werknemers voor Brussel opgeleid, na een reeks tests op vrijdagmiddag. Voor Vlaanderen, dat de operatie iets later startte, zal ook in het weekend training worden gegeven. Eind volgende week zal al het geplande personeelsbestand operationeel zijn vanuit vijf verschillende Belgische vestigingen van N-Allo, waaronder die in het Engie-torengebouw in Brussel. Hun werk wordt permanent begeleid door coaches, één per groep van 15 tot 20 medewerkers. Voor elk gesprek moet de werknemer een script volgen dat hem helpt bij het stellen van vragen, op basis van de antwoorden van de contactpersoon. De anonimiteit van de patiënt is gegarandeerd. Op elke site zal de sociale afstand worden gerespecteerd, zodat bijvoorbeeld de site van Gosselies, die in normale tijden een capaciteit biedt van 220 personen, nu slechts plaats zal bieden aan maximaal 70 personen. Als het onmogelijk is om telefonisch met iemand in contact te komen, zullen maatschappelijk werkers en ergotherapeuten van de ziekenfondsen 'op het terrein' gaan om vaststellingen te doen. (Belga)