Maandagavond eindigde de eerste fase van de #CallBrussels-campagne. Het succes ervan overtreft zelfs de stoutste verwachtingen van visit.brussels. Tussen 7 en 11 januari vonden 12.688 gesprekken plaats uit 154 landen, niet alleen uit de buurlanden, maar ook uit de Verenigde Staten, Japan, Brazilië en zelfs uit Australië. De hashtag #CallBrussels reisde de hele wereld rond en werd door meer dan 9.370.000 mensen gezien, meldt visit.brussels. "Ik wil alle Brusselaars die de tijd hebben genomen om vragen te beantwoorden en Brussel te promoten, van harte bedanken. Ze mogen trots zijn op hun reactie, die ongetwijfeld zal bijdragen tot het imago van hun regio", zei Rudi Vervoort. Sinds maandagavond staat er een aftelklok op de website http://call.brussels. Deze klok telt de uren af tot 18 januari om 10.30 uur, het tijdstip waarop de video #CallBrussels wordt verspreid, het orgelpunt van de actie. Deze video, waarin de belangrijkste momenten van de campagne aan bod komen, zal internationaal verspreid worden op het internet en via de sociale netwerken. (Belga)

Maandagavond eindigde de eerste fase van de #CallBrussels-campagne. Het succes ervan overtreft zelfs de stoutste verwachtingen van visit.brussels. Tussen 7 en 11 januari vonden 12.688 gesprekken plaats uit 154 landen, niet alleen uit de buurlanden, maar ook uit de Verenigde Staten, Japan, Brazilië en zelfs uit Australië. De hashtag #CallBrussels reisde de hele wereld rond en werd door meer dan 9.370.000 mensen gezien, meldt visit.brussels. "Ik wil alle Brusselaars die de tijd hebben genomen om vragen te beantwoorden en Brussel te promoten, van harte bedanken. Ze mogen trots zijn op hun reactie, die ongetwijfeld zal bijdragen tot het imago van hun regio", zei Rudi Vervoort. Sinds maandagavond staat er een aftelklok op de website http://call.brussels. Deze klok telt de uren af tot 18 januari om 10.30 uur, het tijdstip waarop de video #CallBrussels wordt verspreid, het orgelpunt van de actie. Deze video, waarin de belangrijkste momenten van de campagne aan bod komen, zal internationaal verspreid worden op het internet en via de sociale netwerken. (Belga)