De lijst van die luchtvaartmaatschappijen is terug te vinden op de website van Brussels Airport via de link www.brusselsairport.be/nl/alarm/36958/. Passagiers van deze maatschappijen die dringend nood hebben aan hun reiskoffer, kunnen zich aanbieden in de aankomsthal, in het bezit van hun identiteitskaart en hun reisdocumenten. In alle andere gevallen moeten de passagiers wachten tot de luchtvaartmaatschappijen zelf contact met hen opnemen, benadrukt de woordvoerder nog. Van der Cruysse wijst er bovendien op dat alle getroffen passagiers een dossier moeten opstellen wanneer ze hun bagage terugwillen. "De bagage kan nooit teruggestuurd worden naar de eigenaar wanneer er geen dossier is", zegt de woordvoerder. "Zo'n dossier aanmaken kan via de website van de luchtvaartmaatschappij of via de telefoon." (Belga)

De lijst van die luchtvaartmaatschappijen is terug te vinden op de website van Brussels Airport via de link www.brusselsairport.be/nl/alarm/36958/. Passagiers van deze maatschappijen die dringend nood hebben aan hun reiskoffer, kunnen zich aanbieden in de aankomsthal, in het bezit van hun identiteitskaart en hun reisdocumenten. In alle andere gevallen moeten de passagiers wachten tot de luchtvaartmaatschappijen zelf contact met hen opnemen, benadrukt de woordvoerder nog. Van der Cruysse wijst er bovendien op dat alle getroffen passagiers een dossier moeten opstellen wanneer ze hun bagage terugwillen. "De bagage kan nooit teruggestuurd worden naar de eigenaar wanneer er geen dossier is", zegt de woordvoerder. "Zo'n dossier aanmaken kan via de website van de luchtvaartmaatschappij of via de telefoon." (Belga)