"Het is ontzettend fijn om de creativiteit te merken bij vele vrijwilligers. Zo werd er dan toch voluit campagne gevoerd, voor een tweede jaar op rij onder coronamaatregelen. Er ontstonden actiemodellen die zeker ook na corona behouden blijven", zegt Lieve Herijgers, directeur van Broederlijk Delen. Er waren onder meer solidaire afhaalmaaltijden en solidariteitstochten in bubbels. "We bedanken van harte alle vrijwilligers, schenkers en sympathisanten voor al hun geleverde inspanningen." Ondanks alle moeite zullen de inkomsten toch lager liggen dan normaal. Veel campagneactiviteiten van Broederlijk Delen hebben te maken met het fysiek bijeenbrengen van veel mensen. En net dit aspect moest omwille van corona achterwege blijven. Volgens de prognose op basis van de huidige resultaten zal de opbrengst van deze campagne ongeveer 2 miljoen euro bedragen. (Belga)

"Het is ontzettend fijn om de creativiteit te merken bij vele vrijwilligers. Zo werd er dan toch voluit campagne gevoerd, voor een tweede jaar op rij onder coronamaatregelen. Er ontstonden actiemodellen die zeker ook na corona behouden blijven", zegt Lieve Herijgers, directeur van Broederlijk Delen. Er waren onder meer solidaire afhaalmaaltijden en solidariteitstochten in bubbels. "We bedanken van harte alle vrijwilligers, schenkers en sympathisanten voor al hun geleverde inspanningen." Ondanks alle moeite zullen de inkomsten toch lager liggen dan normaal. Veel campagneactiviteiten van Broederlijk Delen hebben te maken met het fysiek bijeenbrengen van veel mensen. En net dit aspect moest omwille van corona achterwege blijven. Volgens de prognose op basis van de huidige resultaten zal de opbrengst van deze campagne ongeveer 2 miljoen euro bedragen. (Belga)