Door de bommelding werd het treinverkeer in de Brusselse noord-zuidverbinding op vraag van de politie volledig onderbroken tussen 15.00 uur en 15.27 uur. Daarvoor en erna reden de treinen telkens ongeveer een half uur wél, maar stopten ze niet in Brussel-Noord. Vanaf 15.55 uur kon het treinverkeer weer normaal verlopen, maar nog tot 's avonds waren er gevolgvertragingen en afschaffingen. Volgens Infrabel liepen 530 treinen vertraging op (514 passagiers- en 16 goederentreinen), goed voor in totaal 8.283 minuten vertraging. Daarnaast werden 84 passagierstreinen volledig afgeschaft, nog eens 15 treinen werden gedeeltelijk afgeschaft. De bommelding had niet alleen gevolgen voor het treinverkeer. Ook het bus- en tramverkeer van en naar het Noordstation raakte verstoord. Bovendien moesten de Brusselse wegtunnels uit veiligheidsoverwegingen worden afgesloten voor het verkeer, omdat de controlekamers van Brussel Mobiliteit in het stationsgebouw ook geëvacueerd moesten worden. (Belga)

Door de bommelding werd het treinverkeer in de Brusselse noord-zuidverbinding op vraag van de politie volledig onderbroken tussen 15.00 uur en 15.27 uur. Daarvoor en erna reden de treinen telkens ongeveer een half uur wél, maar stopten ze niet in Brussel-Noord. Vanaf 15.55 uur kon het treinverkeer weer normaal verlopen, maar nog tot 's avonds waren er gevolgvertragingen en afschaffingen. Volgens Infrabel liepen 530 treinen vertraging op (514 passagiers- en 16 goederentreinen), goed voor in totaal 8.283 minuten vertraging. Daarnaast werden 84 passagierstreinen volledig afgeschaft, nog eens 15 treinen werden gedeeltelijk afgeschaft. De bommelding had niet alleen gevolgen voor het treinverkeer. Ook het bus- en tramverkeer van en naar het Noordstation raakte verstoord. Bovendien moesten de Brusselse wegtunnels uit veiligheidsoverwegingen worden afgesloten voor het verkeer, omdat de controlekamers van Brussel Mobiliteit in het stationsgebouw ook geëvacueerd moesten worden. (Belga)