Er werden in maart 4.359 nieuwe BMW's ingeschreven, blijkt uit cijfers van Febiac. Dat maakte van BMW het best verkopende merk, gevolgd door Volkswagen en Peugeot. Ook in januari en februari stond BMW al bovenaan de ranglijst. BMW verwijst voor de populariteit naar de vernieuwing van het gamma, en de elektrificatie van het merk. "Bij één op drie verkochte modellen is elektrisch of hybride", aldus Jeroen Lissens, woordvoerder van BMW in ons land. Die elektrificatie van BMW maakt dat het merk ook als bedrijfswagen populair is. "Bij bedrijfswagens wordt uitstoot steeds belangrijker", aldus Lissens. (Belga)

Er werden in maart 4.359 nieuwe BMW's ingeschreven, blijkt uit cijfers van Febiac. Dat maakte van BMW het best verkopende merk, gevolgd door Volkswagen en Peugeot. Ook in januari en februari stond BMW al bovenaan de ranglijst. BMW verwijst voor de populariteit naar de vernieuwing van het gamma, en de elektrificatie van het merk. "Bij één op drie verkochte modellen is elektrisch of hybride", aldus Jeroen Lissens, woordvoerder van BMW in ons land. Die elektrificatie van BMW maakt dat het merk ook als bedrijfswagen populair is. "Bij bedrijfswagens wordt uitstoot steeds belangrijker", aldus Lissens. (Belga)