De CO-intoxicatie werd rond middernacht opgemerkt in de woning in de Magretstraat. De 55-jarige zoon van de vrouw kwam thuis en merkte dat zijn moeder in een vreemde houding op bed lag. Ze was nog bij bewustzijn, maar was blootgesteld aan hoge CO-waarden. De vrouw werd in levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht, maar haar huidige toestand is niet duidelijk. De oorzaak van de CO-intoxicatie is vermoedelijk een barst in een schouw, die ervoor zorgde dat er rook in de kamer terechtkwam. (JDE)

De CO-intoxicatie werd rond middernacht opgemerkt in de woning in de Magretstraat. De 55-jarige zoon van de vrouw kwam thuis en merkte dat zijn moeder in een vreemde houding op bed lag. Ze was nog bij bewustzijn, maar was blootgesteld aan hoge CO-waarden. De vrouw werd in levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht, maar haar huidige toestand is niet duidelijk. De oorzaak van de CO-intoxicatie is vermoedelijk een barst in een schouw, die ervoor zorgde dat er rook in de kamer terechtkwam. (JDE)