Er werd 90 procent minder inkomsten binnengehaald aan fondsen. Maar de Liga is dit jaar ook 25 jaar. Daarom besloot ze om een feestelijke actie op poten te zetten. In samenwerking met champagnehuizen Gaston Cheq en Juvenelle werden gepersonaliseerde champagneflessen ontworpen. Die flessen zullen worden verkocht om zo inkomsten binnen te halen. De inkomsten worden gebruikt voor onderzoek naar de dodelijke zenuwspierziekte ALS. De flessen kunnen worden gekocht in normaal formaat of in een magnumfles. Op het etiket van de flessen staat het logo van ALS Liga en een vermelding van de 25ste verjaardag. (Belga)

Er werd 90 procent minder inkomsten binnengehaald aan fondsen. Maar de Liga is dit jaar ook 25 jaar. Daarom besloot ze om een feestelijke actie op poten te zetten. In samenwerking met champagnehuizen Gaston Cheq en Juvenelle werden gepersonaliseerde champagneflessen ontworpen. Die flessen zullen worden verkocht om zo inkomsten binnen te halen. De inkomsten worden gebruikt voor onderzoek naar de dodelijke zenuwspierziekte ALS. De flessen kunnen worden gekocht in normaal formaat of in een magnumfles. Op het etiket van de flessen staat het logo van ALS Liga en een vermelding van de 25ste verjaardag. (Belga)