Het hart van de grote tourmachine blijft een viercilinder van 1.298 cc in combinatie met een versnellingsbak die via een cardan het achterwiel aandrijft. De motor beschikt over een uitschakelbare tractiecontrole. Verder is de Yamaha D-mode waarbij je tussen twee programma's van het motorbeheer kan switchen. Er komt ook een cruise control en een dashboard met drie wijzerplaten, vergelijkbar met dat van een auto. Ook de windbescherming ging er op vooruit via een aangepaste bekleding en een geoptimaliseerd windscherm. Op vlak van ergonomie voorziet men een verstelbaar stuur en een dito zadel. Zelfs de aerodynamica van de zijpanelen is elektrisch regelbaar. De standaarduitrusting omvat twee zijkoffers, verwarmde handvaten, een 12V contact en een grote benzinetank van 25 liter. Dit zorgt voor een autonomie die bij een grote tourmachine past. (EDITOR : MVL)

Het hart van de grote tourmachine blijft een viercilinder van 1.298 cc in combinatie met een versnellingsbak die via een cardan het achterwiel aandrijft. De motor beschikt over een uitschakelbare tractiecontrole. Verder is de Yamaha D-mode waarbij je tussen twee programma's van het motorbeheer kan switchen. Er komt ook een cruise control en een dashboard met drie wijzerplaten, vergelijkbar met dat van een auto. Ook de windbescherming ging er op vooruit via een aangepaste bekleding en een geoptimaliseerd windscherm. Op vlak van ergonomie voorziet men een verstelbaar stuur en een dito zadel. Zelfs de aerodynamica van de zijpanelen is elektrisch regelbaar. De standaarduitrusting omvat twee zijkoffers, verwarmde handvaten, een 12V contact en een grote benzinetank van 25 liter. Dit zorgt voor een autonomie die bij een grote tourmachine past. (EDITOR : MVL)