Zo stelt Suzuki deze opvallende Regina voor, een conceptauto die zich wil profileren als een chique stadsauto. Het vijfdeurs koetswerk met verzonken deurkrukken is slechts 3,56 meter lang en onder de motorkap steekt een kleine benzinemotor met een capaciteit van 800cc. Een CVT, of continu variabele transmissie is standaard, net als een stop/start-systeem. Suzuki neemt voor deze auto dus geen toevlucht tot de elektrische aandrijving, maar slaagt er niettemin in om met deze conventionele aandrijfgroep een CO2-uitstoot van slechts 70 g/km te realiseren. Deze waarde komt overeen met een normverbruik van amper 3 l/100km. De stijl van het design is gewaagd en vertoont verschillende retrotrekjes. Of een dergelijke vormgeving ook in onze contreien zou aanslaan, valt ten zeerste te betwijfelen. Nog minder realistisch is het moderne, zeg maar futuristisch getinte, interieur met een opvallend instrumentenbord dat met zowat alle bijdetijdse 'infotainment'- voorzieningen kan uitpakken. (Belga) (TDMS)

Zo stelt Suzuki deze opvallende Regina voor, een conceptauto die zich wil profileren als een chique stadsauto. Het vijfdeurs koetswerk met verzonken deurkrukken is slechts 3,56 meter lang en onder de motorkap steekt een kleine benzinemotor met een capaciteit van 800cc. Een CVT, of continu variabele transmissie is standaard, net als een stop/start-systeem. Suzuki neemt voor deze auto dus geen toevlucht tot de elektrische aandrijving, maar slaagt er niettemin in om met deze conventionele aandrijfgroep een CO2-uitstoot van slechts 70 g/km te realiseren. Deze waarde komt overeen met een normverbruik van amper 3 l/100km. De stijl van het design is gewaagd en vertoont verschillende retrotrekjes. Of een dergelijke vormgeving ook in onze contreien zou aanslaan, valt ten zeerste te betwijfelen. Nog minder realistisch is het moderne, zeg maar futuristisch getinte, interieur met een opvallend instrumentenbord dat met zowat alle bijdetijdse 'infotainment'- voorzieningen kan uitpakken. (Belga) (TDMS)