De bedoeling van het systeem is dat de snelheid waarmee je door terrein rijdt, constant blijft. Camera's scannen het terrein voor de wagen en passen de snelheid indien nodig aan. Het systeem werkt tot een maximale snelheid van 30 km/u. Dit moet terreinrijden nog makkelijker en comfortabeler maken voor de bestuurder. Land Rover voorziet op haar topmodellen optioneel ook een head-up display. De 3.0 V6 dieselmotoren worden aangepakt met het oog op meer efficiëntie. De krachtigste SDV6-motor levert voortaan 306 pk en 700 Nm en werd 7 procent zuiniger waardoor de Range Rover amper 7 l/100 km verbruikt terwijl de CO2-uitstoot 185 g/km bedraagt. De minder krachtige TDV6 levert 258 pk en 600 Nm en hier daalde de gemiddelde dorst van de Range Rover met 8,5 procent. De vernieuwde modellen zullen vanaf begin volgende jaar op de markt komen. Exacte prijzen worden later verwacht.(Belga)

De bedoeling van het systeem is dat de snelheid waarmee je door terrein rijdt, constant blijft. Camera's scannen het terrein voor de wagen en passen de snelheid indien nodig aan. Het systeem werkt tot een maximale snelheid van 30 km/u. Dit moet terreinrijden nog makkelijker en comfortabeler maken voor de bestuurder. Land Rover voorziet op haar topmodellen optioneel ook een head-up display. De 3.0 V6 dieselmotoren worden aangepakt met het oog op meer efficiëntie. De krachtigste SDV6-motor levert voortaan 306 pk en 700 Nm en werd 7 procent zuiniger waardoor de Range Rover amper 7 l/100 km verbruikt terwijl de CO2-uitstoot 185 g/km bedraagt. De minder krachtige TDV6 levert 258 pk en 600 Nm en hier daalde de gemiddelde dorst van de Range Rover met 8,5 procent. De vernieuwde modellen zullen vanaf begin volgende jaar op de markt komen. Exacte prijzen worden later verwacht.(Belga)