De LPG-variante van de mini-SUV is in België beschikbaar voor een meerprijs van 1.950 € tegenover de gewone versie van de 1.4 Turbo. De Mokka 1.4 LPG onderging specifieke aanpassingen om vlekkeloos op LPG te kunnen functioneren. Tegelijk kan er ook nog steeds op benzine gereden worden. De bestuurder maakt gewoon de keuze via een druk op een knop. In LPG-stand slikt de 140 pk sterke motor gemiddeld 7,7 l/100 km gas met een uitstoot van 124 g/km de CO2. Interessant is dat het brandstofbudget met 50% daalt. Italië is traditioneel de belangrijkste markt voor deze Mokka LPG, gevolgd door Duitsland. Het publiek raakt steeds meer overtuigd van LPG als alternatieve brandstof voor diesel en benzine, niet in het minst omdat de prijs van LPG de helft lager ligt vergeleken met die van loodvrije benzine.(Belga)

De LPG-variante van de mini-SUV is in België beschikbaar voor een meerprijs van 1.950 € tegenover de gewone versie van de 1.4 Turbo. De Mokka 1.4 LPG onderging specifieke aanpassingen om vlekkeloos op LPG te kunnen functioneren. Tegelijk kan er ook nog steeds op benzine gereden worden. De bestuurder maakt gewoon de keuze via een druk op een knop. In LPG-stand slikt de 140 pk sterke motor gemiddeld 7,7 l/100 km gas met een uitstoot van 124 g/km de CO2. Interessant is dat het brandstofbudget met 50% daalt. Italië is traditioneel de belangrijkste markt voor deze Mokka LPG, gevolgd door Duitsland. Het publiek raakt steeds meer overtuigd van LPG als alternatieve brandstof voor diesel en benzine, niet in het minst omdat de prijs van LPG de helft lager ligt vergeleken met die van loodvrije benzine.(Belga)