Deze MBK Flipper is licht, compact en erg betaalbaar in gebruik. Zijn neoretro koetswerk oogt elegant omwille van de ronde koplamp die bovenaan werd gemonteerd. De Flipper kan vooral overtuigen omwille van het handige formaat dat nauwelijks groter is dan dat van een 50 cc. Met een gewicht van 98 kg weegt hij amper meer dan de Ovetto bromfiets. De zadelhoogte bedraagt 755 mm wat de Flipper vooral inzetbaar maakt voor stadsgebruik. Deze nieuwe scooter wordt aangedreven door een ééncilinder viertaktmotor van 114 cc. Hij is een tweeklepper, voorzien van luchtkoeling. De driespaakvelgen meten 12 duim en krijgen 90/90 banden. Vooraan zien we een 180 mm grote schijfrem terwijl achteraan een conventionele trommelrem zit. Onder het zadel zit een extra bergruimte waar je een open helm kwijt kan. Ter hoogte van de knieën zit nog een extra handschoenkastje. Deze MBK Flipper komt in augustus op de markt, is leverbaar in wit en zwart en kost 2.290 euro. Hij wordt ook als Yamaha D'elight verkocht. (Belga)

Deze MBK Flipper is licht, compact en erg betaalbaar in gebruik. Zijn neoretro koetswerk oogt elegant omwille van de ronde koplamp die bovenaan werd gemonteerd. De Flipper kan vooral overtuigen omwille van het handige formaat dat nauwelijks groter is dan dat van een 50 cc. Met een gewicht van 98 kg weegt hij amper meer dan de Ovetto bromfiets. De zadelhoogte bedraagt 755 mm wat de Flipper vooral inzetbaar maakt voor stadsgebruik. Deze nieuwe scooter wordt aangedreven door een ééncilinder viertaktmotor van 114 cc. Hij is een tweeklepper, voorzien van luchtkoeling. De driespaakvelgen meten 12 duim en krijgen 90/90 banden. Vooraan zien we een 180 mm grote schijfrem terwijl achteraan een conventionele trommelrem zit. Onder het zadel zit een extra bergruimte waar je een open helm kwijt kan. Ter hoogte van de knieën zit nog een extra handschoenkastje. Deze MBK Flipper komt in augustus op de markt, is leverbaar in wit en zwart en kost 2.290 euro. Hij wordt ook als Yamaha D'elight verkocht. (Belga)