Deze berline behoudt zijn initiële kwaliteiten zoals een ruim en luxe afgewerkt interieur, ook het rijcomfort zal op een bijzonder hoog niveau staan. Voor deze nieuwste generatie wil Lexus ook een tandje bijsteken op vlak van dynamisme door haar jongste technologieën te integreren. Deze GS 350 wordt aangedreven door een V6 op benzine van 3,5 liter. Hij heeft bovenliggende nokkenassen en telt vier kleppen per cilinder. Zowel de in- als de uitlaatkleppen hebben een variabele bediening (VVT-i). De motor ontwikkelt 306 pk en wordt aan een gloednieuwe automatische transmissie gekoppeld. Via de Lexus Drive Mode kan je kiezen uit diverse programma's (Eco, Sport S, Sport S+) in functie van de wensen van de bestuurder. Meer details volgen in Frankfurt. (Belga) (GVHN)

Deze berline behoudt zijn initiële kwaliteiten zoals een ruim en luxe afgewerkt interieur, ook het rijcomfort zal op een bijzonder hoog niveau staan. Voor deze nieuwste generatie wil Lexus ook een tandje bijsteken op vlak van dynamisme door haar jongste technologieën te integreren. Deze GS 350 wordt aangedreven door een V6 op benzine van 3,5 liter. Hij heeft bovenliggende nokkenassen en telt vier kleppen per cilinder. Zowel de in- als de uitlaatkleppen hebben een variabele bediening (VVT-i). De motor ontwikkelt 306 pk en wordt aan een gloednieuwe automatische transmissie gekoppeld. Via de Lexus Drive Mode kan je kiezen uit diverse programma's (Eco, Sport S, Sport S+) in functie van de wensen van de bestuurder. Meer details volgen in Frankfurt. (Belga) (GVHN)