Verder monteert men nieuwe lichtmetalen velgen en wordt de baby-Range voorzien van led koplampen. Aan boord van de Range voorziet de constructeur vernieuwd infotainment en andere bekledingsmaterialen. Het belangrijkste nieuws schuilt onder de motorkap want hier draait de gloednieuwe tweeliter dieselmotor die pas debuteerde in de Jaguar XE. Deze Ingenium diesel levert 150 of 180 pk en is bijzonder zuinig. De minst krachtige versie verbruikt slechts 4,2 l/100 km en haalt een CO2-emissie van amper 109 g/km. Die laatste beschikt slechts over voorwielaandrijving zodat het verbruik andermaal wordt gedrukt. Benzinerijders worden bediend met de tweeliter turbo die goed is voor 240 pk. De eerste generatie Evoque kwam in 2011 op de markt en het was een eerder gewaagd model dat erg dicht bij de in 2008 getoonde LRX-protoype. Onderhuids had de wagen veel gemeen met de Land Rover Freelander. (Belga)

Verder monteert men nieuwe lichtmetalen velgen en wordt de baby-Range voorzien van led koplampen. Aan boord van de Range voorziet de constructeur vernieuwd infotainment en andere bekledingsmaterialen. Het belangrijkste nieuws schuilt onder de motorkap want hier draait de gloednieuwe tweeliter dieselmotor die pas debuteerde in de Jaguar XE. Deze Ingenium diesel levert 150 of 180 pk en is bijzonder zuinig. De minst krachtige versie verbruikt slechts 4,2 l/100 km en haalt een CO2-emissie van amper 109 g/km. Die laatste beschikt slechts over voorwielaandrijving zodat het verbruik andermaal wordt gedrukt. Benzinerijders worden bediend met de tweeliter turbo die goed is voor 240 pk. De eerste generatie Evoque kwam in 2011 op de markt en het was een eerder gewaagd model dat erg dicht bij de in 2008 getoonde LRX-protoype. Onderhuids had de wagen veel gemeen met de Land Rover Freelander. (Belga)