Ook in Stuttgart stuurt men de strategie al eens stevig bij. Mercedes zette in 2013 de productie van zijn superexclusieve Maybach stop vanwege een te beperkte markt voor deze limousine die met wat extra's vlot 750.000 euro kostte. Het merk met de ster gaat de roemruchte naam nu echter al opnieuw gebruiken als exclusief submerk voor bijzonder luxueuze varianten van de topmodellen van de S en GL, en later wellicht ook nog andere modellen. Het verschil zit hem uiteraard in de bijzonder hoogwaardige afwerking en uitrusting, en de extra beenruimte achterin in het geval van de S600. De wagens krijgen het Maybach-logo op hun kont en kosten slechts een prikje vergeleken met de 'echte', oude Maybach, melden de Duitsers. Dat is natuurlijk allemaal relatief, want nog steeds mikt Mercedes op de allerrijksten op deze aardkluit.(Belga)

Ook in Stuttgart stuurt men de strategie al eens stevig bij. Mercedes zette in 2013 de productie van zijn superexclusieve Maybach stop vanwege een te beperkte markt voor deze limousine die met wat extra's vlot 750.000 euro kostte. Het merk met de ster gaat de roemruchte naam nu echter al opnieuw gebruiken als exclusief submerk voor bijzonder luxueuze varianten van de topmodellen van de S en GL, en later wellicht ook nog andere modellen. Het verschil zit hem uiteraard in de bijzonder hoogwaardige afwerking en uitrusting, en de extra beenruimte achterin in het geval van de S600. De wagens krijgen het Maybach-logo op hun kont en kosten slechts een prikje vergeleken met de 'echte', oude Maybach, melden de Duitsers. Dat is natuurlijk allemaal relatief, want nog steeds mikt Mercedes op de allerrijksten op deze aardkluit.(Belga)