Soms gaat het om elementen die nauwelijks zichtbaar zijn, maar ze dragen bij tot een geheel dat er "gelikt" uitziet. Tal van belangrijke elementen werden herzien. Zo komt de tank 40 mm lager te liggen en komt op die manier zo dicht mogelijk bij het motorblok. Door die ingreep moest er een andere tank komen waarin de brandstofpomp werd geïntegreerd. Die tank zit gedeeltelijk onder het zadel en is nagenoeg onzichtbaar.

Langs de buitenkant van de tank werd de vuldop opnieuw centraal gemonteerd. De motor biedt een benzinevoorraad van 16 liter. Verder werd de wielbasis met 75 mm verlengd en het frame werd 45 mm verlaagd dankzij een nieuwe starre swingarm. Ook de voorvork werd 38 mm ingekort. Het stuur en de bijhorende "risers" werden omgekeerd gemonteerd. Het basisframe bleef verder onaangeroerd. Het spatbord achteraan is volkomen "home made" en als basis gebruikte men de Bobber Custom tweezitter.

De motor werd gebouwd met originele Bobber-onderdelen en nog enkele accessoires uit de Triumph-catalogus zoals de handgrepen, de led koplamp met de aluminium kader, de oliedop en de steun van de koppelingskabel¿Voor de kleur koos met Skoda-lak L7TA. De logo's zijn ook van neopreen en ze werden uitgesneden door "Atelier 8185" uit Francorchamps. De Qwart-helmen heeft bovendien een helm ontwikkeld die perfect bij deze motor past. Deze "Bobber by Krugger" is momenteel slechts een "one off".(Belga)

Soms gaat het om elementen die nauwelijks zichtbaar zijn, maar ze dragen bij tot een geheel dat er "gelikt" uitziet. Tal van belangrijke elementen werden herzien. Zo komt de tank 40 mm lager te liggen en komt op die manier zo dicht mogelijk bij het motorblok. Door die ingreep moest er een andere tank komen waarin de brandstofpomp werd geïntegreerd. Die tank zit gedeeltelijk onder het zadel en is nagenoeg onzichtbaar. Langs de buitenkant van de tank werd de vuldop opnieuw centraal gemonteerd. De motor biedt een benzinevoorraad van 16 liter. Verder werd de wielbasis met 75 mm verlengd en het frame werd 45 mm verlaagd dankzij een nieuwe starre swingarm. Ook de voorvork werd 38 mm ingekort. Het stuur en de bijhorende "risers" werden omgekeerd gemonteerd. Het basisframe bleef verder onaangeroerd. Het spatbord achteraan is volkomen "home made" en als basis gebruikte men de Bobber Custom tweezitter.De motor werd gebouwd met originele Bobber-onderdelen en nog enkele accessoires uit de Triumph-catalogus zoals de handgrepen, de led koplamp met de aluminium kader, de oliedop en de steun van de koppelingskabel¿Voor de kleur koos met Skoda-lak L7TA. De logo's zijn ook van neopreen en ze werden uitgesneden door "Atelier 8185" uit Francorchamps. De Qwart-helmen heeft bovendien een helm ontwikkeld die perfect bij deze motor past. Deze "Bobber by Krugger" is momenteel slechts een "one off".(Belga)