Wie vandaag een Kia heeft, waarvan de garantie vervalt tussen 1 februari en 30 april krijgt van de constructeur een verlenging van de garantieperiode aangeboden tot 30 juni 2020. Op die manier wil de constructeur de 'Kia Promise' nakomen, nu tal van dealerships gesloten zijn omwille van de COVID-19 pandemie, waardoor de klanten niet in het atelier geraken om een mogelijk probleempje te laten oplossen. Volgens de woordvoerder van Kia Motors zullen 500.000 klanten van deze garantieverlenging kunnen genieten. Wanneer klanten hun regulier onderhoudsinterval niet kunnen respecteren (omwille van de lockdown-maatregelen) zullen ze alsnog aanspraak kunnen maken op de KIA-garantie. Kia wil op deze manier zijn klanten steunen zodat ze zich alvast over de garantie van hun wagen geen zorgen hoeven te maken. (Belga)

Wie vandaag een Kia heeft, waarvan de garantie vervalt tussen 1 februari en 30 april krijgt van de constructeur een verlenging van de garantieperiode aangeboden tot 30 juni 2020. Op die manier wil de constructeur de 'Kia Promise' nakomen, nu tal van dealerships gesloten zijn omwille van de COVID-19 pandemie, waardoor de klanten niet in het atelier geraken om een mogelijk probleempje te laten oplossen. Volgens de woordvoerder van Kia Motors zullen 500.000 klanten van deze garantieverlenging kunnen genieten. Wanneer klanten hun regulier onderhoudsinterval niet kunnen respecteren (omwille van de lockdown-maatregelen) zullen ze alsnog aanspraak kunnen maken op de KIA-garantie. Kia wil op deze manier zijn klanten steunen zodat ze zich alvast over de garantie van hun wagen geen zorgen hoeven te maken. (Belga)