De Koreaanse constructeur ontwikkelde de Intrado, dat is een conceptwagen die wil duidelijk maken dat het merk in de toekomst met bijzonder innovatie ideeën en technieken wil uitpakken. Zo is deze Intrado gebouwd op een lichtgewicht platform en krijgt hij een aandrijving middels een brandstofcel. Die aandrijflijn is fundamenteel verschillend van de technologie die in de iX 35 Fuell Cell wordt gebruikt. De nieuwe technologie is lichter, krachtiger en compacter. De naam Intrado komt overigens uit de luchtvaart en verwijst naar de onderkant van de vleugel van een vliegtuig.(Belga)

De Koreaanse constructeur ontwikkelde de Intrado, dat is een conceptwagen die wil duidelijk maken dat het merk in de toekomst met bijzonder innovatie ideeën en technieken wil uitpakken. Zo is deze Intrado gebouwd op een lichtgewicht platform en krijgt hij een aandrijving middels een brandstofcel. Die aandrijflijn is fundamenteel verschillend van de technologie die in de iX 35 Fuell Cell wordt gebruikt. De nieuwe technologie is lichter, krachtiger en compacter. De naam Intrado komt overigens uit de luchtvaart en verwijst naar de onderkant van de vleugel van een vliegtuig.(Belga)